dålig uppdatering

 
Är så hemskt ledsen för dålig uppdatering,
men har haft en Polsk tjej här från i söndags till i morse...
Det hänger ihop med skolan, och vi har gjort massor av saker, t.ex. vissat vår och Håstenskolan och varit i Göteborg mm. Jag tyckte inte det varit så jätte roligt då jag varit väldigt ensam.
Men det roligaste var att prata så mycket engelska.
Idag har det blåst jättemycket så red inte idag som det var tänkt.
Har inte ridit på 2 veckor då denna veckan har mamma tagit hand om henne och förra hade jag så ont i ryggen.
Har fortfarande det och idag hade vi gymnatik på idrotten som jag gillar så var med och det blev lite värre men jaja, mamma ska nog beställa tid massage.
Ska sluta prata om min rygg nu så,
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback