förlåt!

Förlåt för att jag inte bloggat!
Igår hade jag verkligen ingen tid alls...
Direkt efter skolan åkte jag och mamma till Kungsbacka för att köpa ny ridhjälm.
Min gamla gick sönder när jag och Passi gick omkull.
Jaja, när jag kom hem bytte jag bara om och åkte till stallet.
Kom hem och åt kvällsmat och sedan cyklade jag till Jenny.
Märta och Linnéa var också där.
Senare på kvällen var vi ute och gick och precis innan vi skulle gå in till Jenny igen kom Minna,
Idag har jag tränat annars har jag bara tagit det lugnt.
Behöver verkligen sova, jag orkar ingenting längre.
Gråter nästan hela tiden, antagligen för att jag är så trött!
Får sluta skriva nu såg att det börjar bli lite långt...
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback