Saknar!

Sitter hemma själv och har precis ätit. Snart kommer Mära, Minna och kanske Linnéa.
Gick precis in på instagram såg att hon som ägde Passi innan hade lagt ut en bild på Passi och skrivit att hon saknade henne. Usch vad hemskt det borde vara att sälja sitt djur.
Ja, när jag såg den kom jag och tänka på Bongo som jag red på ridskolan väldigt ofta.
Den bilden här över är en bild som en fotograf tagit och det var min sista tävling med han.
Älskar den bilden sjukt mycket! Mycket minnen <3
När jag skulle ta fram den hittade jag även bilder på mig med brunt hår.
Börjar faktiskt sakna det men kommer inte att färga det brunt igen. Eller i alla fall inte helbrunt.
Det är en bild från senaste skolavslutningen (gick ut 7:an). 
Hade tänkt att inte blogga mycket om hästar men var verkligen tvungen att ta upp detta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback